Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Ibland

Är jag helt 100% säker på att jag nu är på väg i ilfart mot att bli helt bra.

Som nu i början på veckan som gått. Första veckan med träning två gånger samma vecka. Det går knappt att beskriva hur glad det gjorde mig. ÄNTLIGEN. Som jag har väntat på att bara få börja träna lite mer på riktigt, så det känns i kroppen.

Det blev väl det 1786 1-0 ledningen till kroppen eller nått.

Tränade måndag, fick lite feber och kände mig lite urlakad resten av dagen, men var rätt nöjd på tisdagen när det inte blev nått med förkylningen. Tyckte jag var rätt bra i kroppen  på tisdag, lite stel och  så men annars i rätt fin form. Onsdag, samma. Torsdag ny träningsdag, ondare redan på morgonen, körde på med min träning hos sjukgymnasten (det är ju så lite…) kände mig lite halvvissen när jag åkte därifrån. Resten av dagen feberkänsla, yrsel, illamående och allmänt orolig i kroppen. Sängläge. Perfekt dag att ha städning på dagis.. Not…

Vaddå inte tåla att träna? Man kan väl inte bli sjuk av att träna så lite som jag gör? Det borde ju vara helt omöjligt!!

Mailade sjukgymnasten som svarade att det nog kunde vara en reaktion på träningen, vi får kanske trappa ner lite… ses på måndag….

Trappa ner… kan inte nån bara skjuta mig istället?