Allmänt Foglossning, bäckensmärta, symfyseolys

Välkommen till foglossningens värld :)

Här tänkte jag samla ihop lite (eller förhoppningsvis mycket) information om foglossning. Både under graviditet och särskilt för oss som har kvar den efter förlossningen. Men då det även finns dom som har foglossning utan graviditet både kvinnor och män, kommer det troligtvis komma med något för den gruppen med. 
 
Jag ämnar inte säga att allt jag hittar är absoluta sanningar och det är viktigt för oss alla att tänka på att vi alla är unika. Din smärta är sann, kämpa för att bli av med den, men glöm aldrig bort att foglossning är ingenting vi valt att få.  Och det finns ingenting som tyder på att du inte skulle fått det om du gjort på nått annat sätt i livet.
 
håll till godo, jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan :)