Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Sjukgymnastik

Första sjukgymnastiken sedan bakslaget i december har klarats av.

Det var sååå himla kul att gå igenom lite olika övningar och jag fick så himla ont efteråt.

 Behöver jag säga att jag är hysteriskt trött på min kropp framförallt det jädra bäckenet som som aldrig samarbetar.

Jag skulle gjort första träningen veckan innan, dagen efter osteopat-besöket. Eftersom jag knappt kunde röra mig testade vi laser istället.

Nu går det såklart inte att utvärdera laser efter en gång, så vi ska testa det lite mer strukturerat sen när jag har hittat en balans i miniträningen.

 Men han, dvs sjukgymnasten, sa att många märkte skillnad redan efter en behandling. Fast det gjorde jag såklart inte.

Jag är nästan på gång igen hoppas jag :)