Allmänt, Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, Träning, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, steloperation av bäcken, symfyseolys

Äntligen nytt år!

20170103 skrev jag så här, men av någon just nu bortglömd anledning skrev jag aldrig klart och inlägget blev aldrig utlagt, bättre sent än aldrig heter det ju ;)

 

Det är det här året som jag blir helt bra igen! Häftiga tanke!!

Jag vet att jag har haft den planen flera år, men i år är det inte bara en plan utan en sannolikhet, smaka på det! Det är sannolikt att jag blir helt bra i år. Sannolikheten för att jag får ett normalt liv i år är skyhög. Sannolikt kommer jag bli smärtfri i år. 2017 året då smärtan försvann och jag gjorde allt det där jag inte kunnat göra på länge! Årets mantra ;)

 Arbetsträning? Japp :) 3 timmar 4 dagar i veckan.

Hur känns det? Jo tack det känns bra :) Nu när jag gjort det en månad.

Jag var helt oförberedd på käftsmällen jag fick när jag gick upp från två till tre timmar. Det var hemskt. Jag trodde att det skulle gå lätt som en plätt. Istället blev det en kamp. Det var som första veckan när jag började på två timmar och jag funderade på om jag verkligen skulle överleva. Så första veckan jobbade jag tre timmar och sen var den dagen slut. Andra veckan jobbade jag tre timmar och så var den dagen förbrukad men jag tränade åtminstone på halvfart. Tredje veckan jobbade jag tre timmar och vilade och tränade och kunde göra nånting mer på kvällen, typ laga middag… 4 veckan och jag börjar få ett liv igen :) Det är fruktansvärt hur mycket en timme kan göra.

 

Å så är det såklart hjärnspökena också, dom som genast hoppar fram och hojtar Vad Var Det Jag Sa?? Du Kommer Aldrig Klara Det!! Ge Upp!! Du Är Värdelös!! Inse Fakta!!