Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Äntligen!

Bakslaget börjar ge med sig! Yes!!

Inte en dag för tidigt och väldigt skönt! Det är otroligt hur stor skillnad det är på huvudet när molvärken ger med sig lite och rörelsefunktionen återkommer. Mindre trött, mindre ont = större rörelsefrihet och gladare Maria. Helt klart.

Det är idag 4 dagen i rad som jag kunnat genomföra hela hemträningsprogrammet. Idag var det även akupunktur. Me like, i alla fall efteråt. Det gör alldeles för ont under själva behandlingen för att jag ska njuta just då, och efteråt är jag rätt död, men sen ;)

I morgon är det sjukgymnastik igen. Hoppas jag kan lägga till en övning där också. Sista tiden har jag varit tillbaka på bara dom allra första övningarna.

Det här är ett alldeles för långt bakslag, ifall nån skulle vara intresserad av min åsikt alltså J