Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Remiss!!

Jag är i upplösningstillstånd. Och i chock.

Och jag hade ingen aning om att jag skulle bli så påverkad av en remiss.

Till Ängelholm....... Jag har lite svårt att ta in just den informationen.

 

Igår var jag på besök hos Ortopeden i kanske 10 minuter och sen hade jag en remiss. Vips. Tjoffs... bara sådär.

 

Jag varierade gårdagens känslospektra från extrem explosionsartad glädje över att jag ska få komma dit, till tvivel ända in i benmärgen om att det verkligen kommer hända, till akuta gråtattacker när tanken flimrade förbi: tänk om han säger att det inte är något han kan göra. Till akuta gråtattacker framkallade av glädje och tacksamhet för att jag faktiskt ska få komma DIT.

 

Det var en rätt skakig dag igår och idag känner jag mig mest förvirrad..

Återkommer i den här punkten, jag var bara tvungen att få berätta det för typ ALLA som råkar lyssna ;)

 

Jag fick liksom en remiss.....

#1 - - Elin:

Grattis Maria! Det kommer att bli bra även för dig! Du kommer att bli så väl omhändertagen i Ängelholm. Och du kommer att älska Bengt! http://backenblogg.blogspot.se

Svar: Låter toppen :)Antar att det finns en risk att du snart får ett mejl med en del frågor och funderingar ;)
Kram
Maria

#2 - - Johanna:

Grattis!!! Åh vad glad jag blir!!! Vilken fantastisk nyhet :). Stor kram till dig

Svar: Tack :) Det känns fortfarande verkligen helt overkligt :) Kram
Maria

#3 - - Anonym:

Grattis, vad skønt! Jag kom att tanka på en sak appropa att du ofta får feber. Borrelia kan ge led- och muskelvark, har du kollat det? Jag kanske har fragat det tidigare... Sjalv ska jag nu vara rak i backenet men kanner mig fortf sne. Har mindre ont men fortf ont. Hoppas på att sommaren och varmen ska göra susen.

#4 - - Anonym:

Grattis, vad skønt! Jag kom att tanka på en sak appropa att du ofta får feber. Borrelia kan ju ge led- och muskelvark, har du kollat det? Jag kanske har fragat det tidigare... Sjalv ska jag nu vara rak i backenet aven om jag fortf kanner mig sned. Har mindre ont men fortf ont. Hoppas på att sommaren och varmen ska göra susen. /Linda

Svar: Jag längtar också efter sommaren :) Allt blir bättre då :) Jag tror inte att jag blivit testad för borrelia, men måste man inte få fästingbett för att få det? Och borde det inte ge led och muskelvärk i hela kroppen? inte specifikt i bäcken ländrygg?
Har du fått börja stretcha än? Vad har du för träning just nu?
Kram
Maria