Länkar Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Bra sammanfattning

Hej hopp i livet!

 

Jag hittade en blogg där det står en rätt bra sammanfattning :) 

Jag har inte kollat så mycket annat på bloggen, men tyckte den verkade träningsinriktad och det kan ju vara bra :)

https://bakingbabies.wordpress.com/2014/09/24/foglossning-efter-forlossningen/

Trevlig läsning :)

#1 - - Mia:

Hej och kul att du hittat vår blogg! Jag har inte läst igenom hela din blogg (eller din sjukhistoria), men det jag har förstått av det lilla jag läst har du problem med foglossning som inte helt blivit undersökta eller behandlade med framgång. Jag kom nyss över en ny tanke kring långvarig bäckensmärta och tänkte att du kanske ville läsa (https://bakingbabies.wordpress.com/2014/12/23/langvarig-backensmarta-endometrios-vs-foglossning/). Jag påstår INTE att jag kommer med någon lösning för dig och jag vill verkligen inte vara påträngande. Hoppas du inte tar illa upp! Kram //Mia

Svar: Hej!Jag tar absolut inte illa upp :) Allting som dyker upp och kan vara av intresse tycker jag är bra :) Även om det inte är aktuellt för just mig så kan det vara det för någon annan och då är det bra!
endometrios gör vad jag har förstått väldigt ont men det finns tydligen ganska bra hjälp att få.
Det är absolut värt att kollas om man har problem som stämmer överrens med symtomen.
tack och lov stämmer det inte så mycket in på mig :)
Kram och hoppas det nya året blir toppen!
Maria