Länkar, användbar information Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Helg i foglossningens tecken

Jag har haft en ganska produktiv helg i foglossningens tecken.

Jag har fått tips om en kiropraktor i Härnösand som ska vara bra

http://www.lkr.se/index.php?option=com_content&view=article&id=274:loefvander-mats&catid=87&Itemid=206

Så har jag även fått tips om någon form av nålbehandling som ges på Umeå sjukhus. Tyvärr verkar jag inte komma in på deras sida så jag har ingen länk idag.

Så tycker jag att Torstenssons doktorsavhandling är värd att läsas. Orkar man inte traggla engelska finns det en svensk sammanfattning i slutet. Det finns även bilder som visar var vi oftast har ont. Värt att kolla på! Man känner igen mer än man vill kan jag säga.