Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Mars sammanfattning

Inte för att mars är helt slut men för att jag inte tror det händer så mycket mer.

Jag har pratat med Torstensson och det var skönt. Både för själen och hoppet!

Det är alltid skönt när någon säger att man skött sig bra när slutresultatet inte är det förväntade. Och det är skönt både för själ och hopp när man får lite mer tips och har någon att prata med som faktiskt kan säga vad han tror kan hjälpa eller vad han inte tror kan hjälpa.

Det var faktiskt så roligt att jag helt glömde bort några av mina frågor J Blir väl till att maila igen och hoppas på det bästa J

Min närmaste plan är att jag ska jaga min läkare med blåslampa imorgon J Sen hoppas jag det kan komma tillstånd en PLAN J

Lite tråkigt av mig att inte vara så specifik just nu, men det är så rörigt i huvudet att jag måste sortera lite själv först. Och prata med herr läkare och hoppas på mailsvar från herr Torstensson, SEN tror jag att jag har rett ut allt och då kommer jag kunna redogöra för plan a och b och ev c J

Åtminstone kan jag säga att känns som en bra start på våren J