Privat Foglossning, PGP, Pelvic Girdle Pain, baekkenloesning, baekkensmerter, bäckensmärta, kronisk smärta, symfyseolys

Datortomografi

Tiden har kommit! Ska bli intressant, jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig.

Kontrast i blodet låter lite läskigt.. Men men, jag är ju faktiskt ingen försöksperson utan det är ju en befintlig undersökning, så det är väl bara att åka dit och se glad ut. Dessutom är det i Sundsvall! Otroligt, det tar ju bara 30-40 minuter att köra dit. Och med mitt parkeringstillstånd för rörelsehindrad så är det ju inte ens flera hundra meter att gå. Rent teoretiskt sett kan jag nog göra det själv. Tål att tänkas på. Det hade ju varit mycket mycket bra om jag kunde klara mig själv faktiskt.

Undrar om 30 Oktober är en bra eller dålig dag.... Undrar om jag hinner bli så bra att jag kanske bara kan kila omkring med kryckorna. Det hade ju varit bra, för att få ut rullstolen är ju en sak, men in igen...

 

Detta ska jag såklart ta i nyktert beaktande en dag när det inte gör så ont. Dom dagar det inte gör så ont tror jag ju att jag snart kan börja jobba. (snart som, allra senast om två dagar..)Och då måste jag såklart ta mig till en röntgen på egen hand. Kan tyckas...